Ge mig en häst!





Fina Wureen och hennes ett år gamla Belle Amour. Svårt att ta kort på en ettåring, så nyfiken! Har lite olika hästar att rida nu och det är jag jätteglad över, men suget efter en egen häst blir bara större och större. Vill ju träna och tävla, ha mål att sträva mot. Någon som vill sponsra kanske? ;) haha!

Skulle ha ridit Wureen imorse, men vaknade med feber och dyngförkyld så följde mammas råd att avstå, ganska klokt tror jag! Hoppas jag kan få rida på fredag istället. Imorgon ska jag jobba på apo 9-19 och innan dess har jag en massage 7.45. Kanske klokt att jag vilade idag..

Blir så knäpp i huvudet när jag inte kan träna, så sugen när jag ser alla andra som varit på gymmet och köttat eller ute i skogen och sprungit.. Längtar efter att sätta mig på cykeln eller svettas på gymmet. Hoppas detta försvinner snabbt.

Mat är inte heller gott när man är förkyld, så idag har jag levt på kvarg och mackor. Bra jobbat Lina.. men vad ska man göra? Kunde verkligen inte komma på nån riktig mat som jag kunde tänka mig att stoppa i magen. Nya tag imorgon för det här är inte okej!

Nahe.. om man skulle vara duktig och läsa lite kanske? Inte skönlitteratur alltså utan sånt som man förhoppningsvis blir lite framgångsrik av. Det blir man tydligen inte av facebook, hmm..

Goodbye!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tin Tin står till ditt förfogande ;p

2012-05-10 @ 14:21:56
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: nathalie

Jaa visst va de, de fanns i svarta oxå och till kampanjpris 479:- nu. ASsköna verkligen! :D

2012-05-11 @ 20:20:42
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0