Lutandet tornet i Pisa

Åh jag borde verkligen börja använda ryggsäck, är så öm på höger sida efter att ha burit den där jävla träningsväskan hit och dit, fullproppad med både det ena och det andra. Jag vet att det inte är bra för fem öre, men bara för att det känns lite "nördigt" med ryggsäck och jag tycker det ser lite roligt ut så väljer jag att få ont och bli sne istället.. Hur dum får man va?! Nä, ska få ner min ryggsäck från Stockholm och kanske införskaffa en större så jag slipper gå runt som lutande tornet i Pisa.

Vilken tur jag hade idag. Var ute och red Wureen och precis när vi var tillbaka i stallet kom värsta störtskuren. Skönt att slippa bli dyngsur. Igår var vi på kanalbanken, galopperade på lite och hade det allmänt härligt så idag fick hon jobba lite mer i paddocken. Hon har skött sig kanon hela veckan. Första gångerna jag red tror jag hon testade lite, se om hon kunde komma undan, försökte vända och dra iväg, men nu är det inget sånt :)

Ledig idag, så tanken är att jag ska rida Subline i eftermiddag. Håller tummarna för att det inte regnar en massa. Annars kommer hon väl vara dyngsur när jag plockar in henne. Ser inte så lovande ut just nu :(

Saknar Bullen lite idag :'(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0