over my head

Gokväll! Gick upp 5 i morse för att hinna köra ett pass på gymmet innan jobbet, väl där insåg jag att jag glömt handduk, klantigt. Blev ett snabbt rygg/axelpass för att sedan åka tillbaka hem, duscha o fixa mig, sen åka tillbaka in och jobba 10-15 på apo. Tycker inte om att stressa på gymmet, men samtidigt blir man ju tvungen att speeda upp och köra lite intensivare ;)

På eftermiddagen satte jag mig på cykeln och trampade ut till Wureen och tog en ridtur, åh vad jag tycker om den hästen!



På hemvägen stannade jag till hos mama en snabbis, skönt o prata lite!

Varför ska jag ha så svårt för att prata med folk om saker och ting, ringa är nog det absolut jobbigaste. Töntig är vad jag är och det är så frustrerande. Hur ska man göra för att inte tycka att varenda liten skitsak är pinsam?! Blir så arg på mig själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0