myspysväder

Ååh vad jag älskar detta väder, underbart! Var ute och gick i nästan två timmar med Nathalie förut, föbannat skönt. Skulle egentligen stått på Ica med Actic mellan fem och sju, men vi ställde in det då det va så lite folk när vi stod där tidigare idag. Ganska skönt med tanke på att jag började jobba 6.10 i morse.

Ska lära mig rutinerna på Actic nu samt göra prov för att bli cert. Actic instruktör så att jag kan jobba i receptionen och hålla instruktioner. Förhoppningsvis behöver jag inte plugga överdrivet mycket med tanke på att jag har en grym pt-utbildning i bagaget, men Actic's koncept och metod måste jag lära mig. Använder ju sällan maskiner heller, vilket de använder mycket under instruktionerna.

Idag blev det ben och mage på gymmet, men kände mig riktigt seg. Lite sömn och lite mat var förmodligen boven i dramat. Höll mig till marklyft, utfall, benpress, crunches och plankan.

Imorgon bitti ska jag rida Wureen igen, det är så roligt. Igår morse red jag på kanalbanken, så jäkla härligt :) Lite arg över skylten som de satt upp vid kanalbanken dock "ridning tillåten 1 okt - 30 april".. vafan, hur många brukar inte rida där på somrarna?! Det är så frustrerande att man aldrig ska få rida nånstans, antingen är det en skyltjävel eller en bondjävel.. Jaja, kanalbanken tänker jag rida på ett tag till åtminstone!





Kommentarer
Postat av: nathalie

Go Lina! Rid på barre, skulle gärna göra dig sällskap :)

2012-05-29 @ 17:08:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0