Måndag 14/5

Började denna måndagmorgon med att rida ut en sväng på Subline och hon var skapligt tittig idag. Hoppade fram och tillbaka över vägen och skulle vända flera gånger. Däremot tittade hon inte på älgen som dök upp en bit bort. Lite obehagligt att möta älg när man rider tycker jag, har hört en del som blivit jagade.. den här blev dock rädd och travade iväg! Häftiga djur :)

Fortfarande lite förkyld så någon träning blir det inte idag, men hoppas på att kunna köra igång imorgon. Ska jobba på Apo 8-13 och tänkte bege mig till Actic efteråt för att träna och ragga klienter. Det här håller liksom inte!

Idag blir det lite planering, städning, promenad med Loppan och mera ridning ikväll. Ska följa med Pernilla och rida på söta Tintin. Har sån tur som får rida så mycket på andras hästar, vilket jag är väldigt tacksam över såklart. Superbra tills jag får råd att skaffa egen!

Var på ett event i lördags och fyllde på motivationstanken. Jimmy och jag har ett mål som SKA uppnås till hösten så nu är det fullt ös som gäller!

Så nu har jag inte tid att sitta här längre, got some work to do..




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jaa, dags att skämma bort mig lite! :)



Det är nästa torsdag i värmekyrkan, det ska tydligen bli något utöver det vanliga så det går ju inte att missa!! Man ska anmäla sig, fick inbjudnigskort men är ju säker på att alla inte ska gå härifrån så du kan ju haka på om du kan då!? borde väl inte va ngr problem, du jobbar ju här igen som sagt! :D Tema ROSA/ LILA... Så ja ska kolla om ja hittar ngt fint o ha på mig i rosa.. haha ;) PUSS<3

2012-05-16 @ 12:06:31
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0