Fredagsdepp..

Sitter här med typ ingen röst alls och svårt att andas, suger stenhårt gör det. Bara att ta lite bricanyl och sen sova skulle jag tro. Träning känns lååångt borta och jag hatar det, mina muskler skriker, cykeln står och skriker och jag mååste till Actic nästa vecka och försöka skaffa några klienter. Det går segt nu..

Ridit lite för lite den här veckan tycker jag pga förkylningen, hoppas det blir mer nästa vecka!

Nog med depp, imorrn måste jag va pepp. Ska vara i Stockholm med Jimmy över helgen, imorgon ska vi på ett event och förhoppningsvis är jag betydligt mer taggad efter det..

Igår såg jag och systrarna på "Glenn killing på grand" och lite "Nile city" och skrattade som tokar, mest åt vårt egna kommenterande osv osv. Sjukt roligt! Vill göra en "Farbror barbro" i repris nån gång..

Ikväll har jag varit och ätit kall räk- och chilipaj med pappsen, myspys!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0