Chill!

Haha jag får så mycket idéer ibland, alla blir ju tyvärr inte av men en del blir det. Har funderat på det här förut, men i morse kände jag att jo fan det här vill jag testa. Det kommer krävas sjukt mycket slit, massa planering och en stor skopa disciplin men fy tusan vad grymt det skulle vara och vilken oerhört bra erfarenhet för mig yrkesmässigt. Jag har typ bestämt mig, men jag väntar lite med att berätta vad jag bubblar om tills jag tänkt igenom det lite mer och satt datum för målet, det är ett låååångsiktigt mål kan jag ju tala om. Gissa?! ;)

Hämtade Jimmy i natt och han ska stanna ända tills på ons morgon, wiie. Och som grädde på moset är jag ledig så vi får tid att umgås massa. Glad tjej :) Ska passa på att rida en del också, imorgon ska jag rida både Subline och Wureen!

Dock måste jag plugga, mindre roligt men på fredag ska jag göra prov för att bli Acticinstruktör fick jag veta igår så det blir intensivplugg. Förhoppningsvis känner jag igen mycket av det jag ska lära mig!

Ikväll blire bara chill dock, trött efter att ha hämtat Jimmy vid busstation inatt och jobbat på apoteket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0