Gratis massage?

Köp 3 PT-timmar med mig på Actic så bjuder jag på en timmes massage, låter inte det som en väldigt skön deal? Det är inte Actic som bjuder, utan det gör jag själv. Passa på!

Några dagar sen jag skrev något nu, har haft fullt upp! I helgen var ju Jimmy nere och då känner jag inte för att sitta klistrad framför datorn, passar hellre på att umgås ordentligt. Har jobbat på både apo och Actic i veckan så det har varit långa dagar. Inatt sov jag hos farmor i och med att jag skulle lära mig stängningen på Actic igår och inte slutade förrän 21.45. Tur jag har en så snäll och gullig farmor som låter mig sova däribland, förhoppningsvis tycker hon det är trevligt med lite sällskap :)

Idag har det gått i ett, steg upp 6.00 och gav mig ut på en joggingtur och powerwalk vid strömmen bland annat, duschade och åt frukost för att sedan promenera till jobbet, apo 10-17, därefter promenerade jag ut till Ica smedby, gjorde reklam för Actic och var med på utomhusgympa, promenerade tillbaks till Hageby och tog bussen till Sörping ;) nu är jag tröööött!

Imorgon ska jag äntligen få rida Wureen igen, har ju inte hunnit vara i stallet på ett par dagar nu så det ser jag fram emot. På kvällen blir det apo 15-20.15 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0