Mät din kroppssammansättning

Regnigt värre, men jag har haft en bra dag ändå måste jag säga. Åkte in till stan i morse för att massera farmor, vidare till Actic där jag körde ett skönt konditionspass. Tabataintervaller på roddmaskin+15 min cykel, svettades ett bra tag efteråt. Asskönt :) Efter det packade jag in tanitavågen, flyers, frikort mm och for till Kvantum i Hageby för att promota Actic. Det blev en himla massa vägningar mot slutet så det var roligt! Även om tanitavågen inte är alls lika säker som att mäta med kaliper är den himla smidig att ha med sig sådär och ganska effektiv för att få folk att inse att det kanske är dags att ta tag i deras kropp för att slippa hjärt-/kärlsjukdomar, diabetes osv. Allt känns liksom lite jobbigare när du får ett kvitto där det står hur mycket av din kropp som består av fett och ännu värre visceralt fett, dvs det farliga fettet.


Förresten, om någon vill mäta sin kroppssammansättning med kaliper och få fram fettprocent, muskelmassa mm. kan ni höra av er till mig. Likaså om ni är sugna på lite massage, så tar jag bänken och kommer ;)


På eftermiddagen blev det en ridtur på Wureen, inte så lång dock. Kallt och äckligt, men hon fick iaf röra på sig och jag fick mysa lite i stallet :)

Nu bakar jag lite. Måste hålla mig sysselsatt några timmar då jag ska hämta Jimmy vid busstationen 00.50 phuu!


Kommentarer
Postat av: miri

oj!! kan man mäta sånt alltså... hur har du det gumman? hur är livet i Stockholm? puss

2012-06-01 @ 23:44:54
Postat av: Lina

SV: Ja visst kan man det, sugen på att testa?:) Jag har det bra, men är faktiskt tillbaka i Söderköping igen. Jag och Jimmy håller på att titta efter lägenhet här nere till hösten:) Hur är allt med dig? puss

2012-06-02 @ 08:11:34
URL: http://linasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0