Myror i brallan

Tänkte såhär va, ska snart påbörja en satsning. Har nämligen bestämt mig för att i slutet av 2013 tävla i bodyfitness :) Det roligaste av allt är att min storasyster också vill göra det så för första gången i våra liv har vi ett gemensamt mål att jobba emot. Underbart! Ska bara bli av med denna jäkla förkylning så blir det fullt ös. Just nu är det lite planering och tester som gäller till att börja med. Är supertaggad på detta!

Annars har jag just nu två lite lugnare veckor när det gäller jobb, men från v.27 börjar en tung period. På hela juli är jag ledig 3 dagar. Cash is king.

Passar på att rida så mycket jag får och hinner. Subline och Wureen är de två jag ridit mest senaste tiden. Har ridit ett par dressyrlektioner på Subline och det var sjukt nyttigt och roligt, nu vet jag lite mer hur jag ska jobba vidare med henne. Idag fick jag hoppa ett litet språng på Wureen och jisses vad härligt det var, vilka språng trots att det var så små hinder. Blir bara mer och mer fäst vid den där hästen:)

Nu har jag precis varit borta hos pappa och snackat lite skit medan han drack kaffe och åt kladdkaka som jag bakat och tog med. Kladdkaka med daim i kan jag tillägga och vi avnjöt den med jordgubbar och glass. På måndag är det slut på onyttigheter...

Hoppas ni haft en trevlig midsommar, min var supertrevlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0