EM, benpass, P-bot

Ååååh vad taggad jag är, hela familjen samlade för att se Sverige-Ukraina ;) Haha lite ironi där, men det är ju iaf lite roligt när det är Sverige som spelar. Dock inte tillräckligt roligt för att jag ska sitta fokuserad och titta hela tiden, men jag kan vara fysiskt närvarande iaf ;)

Vilket jäkla benpass jag körde idag, sjukt sköööönt. Började som vanligt med Knäböj. Lägger nästan alltid knäböj först i och med att det är en så pass tung och krävande övning, det är mycket att tänka på tekniskt och extremt viktigt med ett bra buktryck. Därefter körde jag Finnen, en riktigt skön övning för Hamstrings och den kändes kan jag säga. Har inte haft med den i mina benpass förut, så kan tänka mig att det blir en del träningsvärk. Kan bli nya favortien för Hamstrings. Nästa övning blev utfall i smithmaskinen, också en helt underbar övning för rumpa och lår. Satte mig sedan i bensparken och pressade ur det sista. Sen kunde jag knappt gå, mumma!

När vi kom ut från gymmet hittade jag den här fantastiskt underbara lilla lappen sittandes på lilla blå, jag ska inte nämna alla fina ord som kom ur min mun... Hade P-tillstånd, men lyckats ställa mig på fel plats förmodligen:(

Kunde haft roligare för dessa 400:- så om någon vill betala denna erbjuder jag 2 helkroppsbehandlingar, vad sägs? ;)


Kommentarer
Postat av: nath

namen fyfan va tråkigt! och 400 oxå, suck!!

2012-06-16 @ 14:09:25
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0