Torsdag 26 april

Det här va inte igår, tänkte att en uppdatering om hur mitt liv ser ut för tilfället är på sin plats nu. Sitter på bussen till Stockholm. Jag har nämligen blivit anställd av ett bemanningsföretag som heter Beauty Assistance. De skickar mig till olika spaanläggningar i Stockholm vid behov. Förra helgen arbetade jag på Yasuragi viket jag även ska göra på lördag, supermysigt ställe. Otroligt lugnt och avkopplande. Rekommenderar er att åka dit över en dag eller en helg om ni har råd, det är ju inte gratis om man säger så. Jag är ju som en del kanske vet diplomerad massör så det är alltså klassisk massage jag jobbar med. Därför försöker jag alltså tillbringa helgerna i Stockholm, men givetvis för att hinna träffa Jimmy också.

Jag har även blivit anställd som PT på Actic i Norrköping. Det är dessvärre lite trögstartat, alla klienter får jag själv införskaffa. Inte det lättaste när man är alldeles ny och ingen vet vem jag är. Hoppas i alla fall att det kommer igång snart! Det bästa är att jag även får ha klienter som inte är medlemmar på Actic, så om ni själva eller någon ni känner behöver en PT är ni välkomna att maila mig: [email protected]. I och med att jag behöver komma igång ger jag nu bort gratis PT-timmar när man köper ett paket på ett visst antal timmar. Det är alltså inget erbjudande Actic har utan detta är något jag själv har valt att göra för att komma igång. Så passa på nu om ni tänkt anlita en PT för såhär bra erbjudanden får man inte ofta. För att få veta mer om vad jag kan erbjuda, hur många timmar man får och vad det kostar är det bara att maila så bokar vi in ett kostnadsfritt möte på 15 min.

Som jag sa är jag även diplomerad massör så vill ni ha lite avkopplande klassisk massage är ni också välkomna att maila mig.

Väldigt mysigt att vara tillbaks i Söderköping igen, på halvtid är jag ju det i alla fall. Förhoppningsvis helt så småingom. Blir en del ridning, hundpromenader, luncher med bästa Nath och så är det ju förbannat trevligt att få vara med familjen också.

I morse red jag fina Wureen på kanalbanken, så jäkla underbart. Om jag kunde få lite mer jobb nu så att min plånbok var lite fetare....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0